31 decembra 2015

Plans for 2016

 Prajem krásne SIlvestrovské poobedie,

Silvester je tu zas v plnej paráde.Niektorí hovoria chvalabohu a iní zasa bohužiaľ.Tento rok sa u mňa nestalo v podstate nič prevratného až na pár súkromných detailov.Cítim sa pripravená rozlúčiť sa s týmto rokom a privítať nový.Na tento rok mám toho veľa na pláne a takisto ma toho aj veľa čaká.

Január

Tento mesiac sa určite ešte len budem spamätávať z toho,že je nový rok.Chystá ma takisto aj veľa narodeninových osláv a polročné vysvedčenie na ktorom by som už mala začať makať.Na blogu sa určite chystám daťnejaké tipy do Nového roka,predsavzatia a ako ich naplniť,nápady na zimné outfity alebo ako sa obliecť na oslavy.

Február

Hneď na začiatku februára ma čaká zo školy dlhodobá prax v Nitre od 10 do 24.Na tie dni určite Vám prednastavím nejaké články aby ste mali čo čítať.Budú to recepty na Valentína,tipy na darčeky pre ňu alebo pre neho.

Marec

V marci ma čaká oslava narodenín mojej blízkej kamarátky a mám pre ňu prichystané niečo špeciálne.Takisto budem na oslave menín môjho ocina.Jar už dúfam bude v plnom prúde a my budeme môcť odložiť naše zimné kabáty a vymeniť ich za kožáky a svetre.Tiež by som chcela si podať prihlášku na vodičák aby som ho do svojej 18tky dostala na ruku.

Apríl

Viete čo bude  v apríli?Veľká Noc!Veľká noc patrí medzi ten typ sviatkov,ktoré neoslavujeme moc doma,pretože už som na to vraj veľká.Zvyčajne sa chodievame niekam najesť alebo niekam sa kúpať.Na blogu plánujem spraviť aj jarnú GIVEAWAY,ktorá dúfam sa Vám bude páčiť a tešíte sa na ňu spolu somnou.

Máj

Máj je pre mňa v celku chaotický mesiac.Hovorí sa,že máj lásky čas ale u mňa osobne to nikdy neplatilo.Človek by mal dokazovať tomu druhému,že ho má rád po celý rok a nie len v máji.Taktiež sa budem musieť začať učiť na koncoročné vysvedčenie,ktoré je pre mňa veľmi dôležité.Na blogu sa posnažím pridať nejaké témy o ktorých sa veľa diskutuje. 

Jún

Jún je môj mesiac.Tento mesiac patrí medzi moje najobľúbenejšie či už preto,že začína leto alebo že ma čaká tento rok moja 18-tka,ktorú hodlám osláviť naplno.Na tento vek som čakala veľmi dlho ale zároveň to prišlo aj strašne rýchlo.Tiež dúfam,že vodičák spravím,vysvedčenie bude nadmieru dobré,oslavy,ktoré ma čakajú tiež výjdu.Na tento mesiac sa môžete tešiť na strašne veľa príspevkov o tom čo som zažila lebo cítim,že tento mesiac bude patriť mne.

Júl

 Začiatok budem určite šťastná,že po 1)nie je škola,po 2)som na chate a oslavujem moje narodeniny,po 3)môžem si zháňať brigádu,ktorú momentálne naozaj veľmi potrebujem.Môžem sa slniť na slnku,užívať si teplo,ktoré nadovšetko milujem.

August

 V Auguste by som chcela navštíviť veľmi Londýn s mojou maminou.Chcela by som jej to dať ako darček k jej narodeninám,ktoré bude mať 15 augusta.Krásnych 37 rokov.Takisto na konci augusta mám meniny na ktoré sa takisto teším.V tomto mesiaci očakávam veľké HAULY na blog a takisto letnú GIVEAWAY.

September

 Nástup do š.ročníka na strednej škole.Aj sa teším ale mám trocha aj strach.Ako by to bolo včera čo som končila9 ročník na základnej.Čas ide rýchlo ale takisto aj rozum budem mať väčší ako teraz.Na blogu budú určite články ako sa lepšie učiť,koľko času by ste tomu mali venovať ale aj outfity na prvý školský deň.

Október

V tomto čase začína jeseň,ktorá patrí medzi moje druhé najobľúbenejšie ročné obdobie.Škola bude v plnom prúde a môžem sa tešiť na veľa nových vecí.

November

 Začína zima a učenie bude určite v plnom prúde.Zima nám zachvíľu bude klopať na dvere a svoje jesenné oblečenie budeme musieť vymeniť za zimné.V novembri by som sa strašne chcela venovať cestovaniu aletakisto ako v 2.ročníku aj v 3.ťom ma bude čakať dvojtýždňová prax,ktorú nemôžem vynechať.

December

 Keď mi niekto povie december hneď sa mi vybaví Mikuláš,Vianoce a Silvester.Tri najlepšie sviatky v roku,ktoré sú podľa mňa najlepšie po mojich narodeninách.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára